<< terug naar het overzicht

Marant - WTMB07b Krachten 2

De klas gaat inventariseren welke bewegingen er voorkomen in bewegend speelgoed. Ook onderzoeken ze hoe dit dan werkt. Om dit in de praktijk te brengen maken ze zelf het spel ‘Hoedje wip’.

Kernwoorden: spelenderwijs, creatief, beweging, krachten, ontdekken

Doel:

Leerlingen leren meer over de werking van krachten

Opmerkingen:

De kosten hangen af van de abonnementen bij Marant EduService. Als uw school nog geen abonnement heeft, neem dan contact op met eduservice@marant.nl

Inhoud:

De leskisten Wetenschap & Techniek zijn ontwikkeld in samenwerking met het Kenniscentrum Wetenschap en Techniek Gelderland (KWTG). Deze praktische kist bevat korte handleidingen en uitdagende en verwonderende materialen om direct mee aan de slag te kunnen gaan. Tevens bevat de kist extra verdiepende opdrachten voor de plusleerlingen.

Domeinen
Wetenschap & Technologie
Leverancier
Marant Eduservice
Type
Leskisten
Niveau
groep 3, groep 4, groep 5
Periode
hele jaar
Uitvoering door
docent
Kosten *
afhankelijk van abonnement EduService, neem contact op met eduservice@marant.nl
Domeinen
Wetenschap & Technologie